Gwarancja
Suzuki Road Assistance dla motocykli – 3 i 4 rok.

Program dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych uczestników – szczegóły u Autoryzowanych Dealerów SMP.

Jeżeli po zakończeniu gwarancji podstawowej motocykla udzielonej przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. i przed upływem 48 miesięcy od daty pierwszej rejestracji, Twój motocykl zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa...



Zadzwoń do całodobowego Centrum Pomocy SOS PZMOT,
gdzie uzyskasz pomoc ramach programu Suzuki Road Assistance dla motocykli

+ 48 22 532 84 36

Dzwoniąc do Centrum Pomocy, zostaniesz zapytany przez konsultanta o:

  • Twoje imię, nazwisko, adres, aktualny numer telefonu do kontaktu,
  • datę pierwszej rejestracji, numer rejestracyjny, model i numer identyfikacyjny VIN motocykla,
  • lokalizację motocykla, opis objawów awarii lub uszkodzeń

Uwaga: Warunkiem udzielenia pomocy w ramach programu Suzuki Road Assistance dla motocykli jest kontakt z Centrum Pomocy SOS PZMOT.

Na bezpłatną pomoc Suzuki Road Assistance dla motocykli możesz liczyć w razie:

  • przebicia ogumienia powstałego w czasie jazdy lub w wyniku wandalizmu,
  • rozładowania akumulatora,
  • braku, zamarznięcia lub nalania niewłaściwego paliwa,
  • zaginięcia lub zatrzaśnięcia w pojeździe lub uszkodzenia kluczyków,
  • uszkodzenia oświetlenia w wyniku aktu wandalizmu,
  • unieruchomienia motocykla przez zwierzęta,
  • braku lub z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego,
  • usterki systemu alarmowego (wyłącznie rekomendowanego przez Suzuki, zamontowanego w Autoryzowanej Stacji Obsługi),
  • awarii polegającej na nagłym i nieprzewidzianym wystąpieniu usterki
  • wypadku, kolizji lub katastrofy drogowej

W ramach programu Suzuki Road Assistance dla motocykli, otrzymasz następujące formy pomocy:

Naprawa na miejscu lub holowanie do ASO - przy drobnych usterkach nastąpi próba usprawnienia motocykla przy drodze, a jeżeli okaże się ona niemożliwa – Twój motocykl zostanie odholowany do najbliższej, autoryzowanej stacji serwisowej Suzuki, w celu przeprowadzenia w niej naprawy. Na Twoje życzenie w ramach tego świadczenia istnieje możliwość transportu motocykla do „macierzystego ASO”, czyli stacji obsługi marki Suzuki, w której dokonałeś zakupu motocykla – z takiej opcji możesz skorzystać, jeżeli zdarzenie zgłoszone do Centrum Pomocy nastąpiło w promieniu nie większym niż 100 km od „macierzystego ASO”.

Jeżeli jesteś właścicielem motocykla klasy niższej niż 400 cm3, , którego naprawa zlecona dla autoryzowanego serwisu Suzuki nie będzie możliwa w ciągu tego samego dnia, możesz uzyskać świadczenia dodatkowe:

Zakwaterowanie w hotelu - jeśli jesteś w odległości większej niż 50 km od domu, możesz spędzić czas wraz z towarzyszącymi Ci pasażerami w hotelu klasy *** na podstawie rezerwacji dokonanej dla Ciebie przez konsultanta Centrum Pomocy. Usługa ta jest bezpłatna do chwili ukończenia naprawy, ale nie dłużej niż przez 2 doby i obejmuje transport kierowcy i pasażera do hotelu i z hotelu do miejsca przebywania motocykla

albo:

Kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania - możesz kontynuować podróż do miejsca docelowego lub powrócić do domu (do bliższego z tych miejsc). Świadczenie jest realizowane taksówką (na dystansie do 50 km), koleją (poprzez zakup i dostarczenie biletów w klasie I, a gdy czas podróży koleją przekracza 6 godzin – samolotem w klasie ekonomicznej. Usługa obejmuje również zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdu z miejsca pozostawienia motocykla do dworca lub lotniska. Na realizację tego świadczenia, na osobę przysługuje równowartość 500 PLN. Osoby uprawnione przewożone są w jedno (to samo) miejsce. Dodatkowo świadczenie kontynuacji podróży obejmuje również transport (poprzez zakup i dostarczenie biletu) osoby upoważnionej przez właściciela motocykla w celu odbioru naprawionego motocykla. Na realizację tego świadczenia przypada równowartość 500 PLN.

Wybór pomiędzy zakwaterowaniem w hotelu i kontynuacją podróży lub powrotem do miejsca zamieszkania – należy do Ciebie.

Istnieje możliwość połączenia tych świadczeń w następujących opcjach:

  1. zakwaterowanie w hotelu (1 doba) + kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania

Jeżeli jesteś właścicielem motocykla klasy równej lub wyższej niż 400 cm3 , którego naprawa zlecona dla autoryzowanego serwisu Suzuki nie będzie możliwa w ciągu tego samego dnia, możesz uzyskać świadczenia dodatkowe:

Zakwaterowanie w hotelu - jeśli jesteś w odległości większej niż 50 km od domu, możesz spędzić czas wraz z towarzyszącymi Ci pasażerami w hotelu klasy *** na podstawie rezerwacji dokonanej dla Ciebie przez konsultanta Centrum Pomocy. Usługa ta jest bezpłatna do chwili ukończenia naprawy, ale nie dłużej niż przez 2 doby i obejmuje transport kierowcy i pasażera do hotelu i z hotelu do miejsca przebywania motocykla

albo:

Kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania - możesz kontynuować podróż do miejsca docelowego lub powrócić do domu (do bliższego z tych miejsc). Świadczenie jest realizowane taksówką (na dystansie do 50 km), koleją (poprzez zakup i dostarczenie biletów w klasie I, a gdy czas podróży koleją przekracza 6 godzin – samolotem w klasie ekonomicznej. Usługa obejmuje również zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdu z miejsca pozostawienia motocykla do dworca lub lotniska. Na realizację tego świadczenia, na osobę przysługuje równowartość 500 PLN. (na terenie Rzeczpospolitej Polskiej) lub 500 EUR na osobę (poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej) Osoby uprawnione przewożone są w jedno (to samo) miejsce. Dodatkowo świadczenie kontynuacji podróży obejmuje również transport (poprzez zakup i dostarczenie biletu) osoby upoważnionej przez właściciela motocykla w celu odbioru naprawionego motocykla. Na realizację tego świadczenia przypada równowartość 500 PLN (na terenie Polski) lub 500 EUR (poza Polską)

albo:

Samochód zastępczy - możesz kontynuować podróż wynajętym dla Ciebie samochodem zastępczym klasy A (lub wyższej – za dopłatą osoby uprawnionej). Usługa ta będzie dla Ciebie bezpłatna (bez kosztów paliwa) do chwili ukończenia naprawy Twojego pojazdu, ale nie dłużej niż przez 2 doby. Wynajem będzie realizowany w oparciu o regulamin wypożyczalni, która może uzależnić organizację samochodu zastępczego od wpłacenia przez Ciebie kaucji lub zablokowania środków na Twojej karcie kredytowej. Po upływie okresu wynajmu samochód zastępczy należy zwrócić w miejscu i terminie uzgodnionym przez Centrum Pomocy. Możliwy jest zwrot pojazdu w miejscu innym niż punkt wynajmu, po uprzednim uzgodnieniu z Centrum Pomocy. Samochód zastępczy zostanie dostarczony do ASO, w którym znajduje się Twój motocykl.

Wybór pomiędzy zakwaterowaniem w hotelu, kontynuacją podróży lub powrotem do miejsca zamieszkania oraz wynajmem pojazdu zastępczego – należy do Ciebie.

Istnieje możliwość połączenia tych świadczeń w następujących opcjach:

  1. zakwaterowanie w hotelu na okres 1 doby + wynajem samochodu zastępczego na okres 2 dób,
  2. wynajem samochodu zastępczego na okres 2 dób + kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania (tylko na terenie Polski)
  3. zakwaterowanie w hotelu na okres 1 doby + kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania (tylko na terenie Polski)

W przypadku zajścia (w ramach programu Suzuki Road Assistance dla motocykli ) zdarzenia poza granicami Polski możesz skorzystać z serwisu tłumacza i usługi przekazywania pilnych wiadomości. Na Twoje życzenie, bez konieczności zajścia zdarzenia objętego programem Suzuki Road Assistance dla motocykli możesz skorzystać z serwisu informacyjnego.

Poza granicami Polski pomoc w ramach programu Suzuki Assistance będzie udzielana na terenie Unii Europejskiej oraz w następujących krajach: Andora, Gibraltar, Islandia, Norwegia, Macedonia, Chorwacja, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Szwajcaria, Lichtenstein, Monako, Watykan, San Marino, Turcja, Ukraina, Okręg Kaliningradzki i europejska część Rosji.

Aktualizacja 05.2011

Copyright 2017 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube