Scooter
Burgman 125 ABS 2014
Kluczowe cechy
  • Największy zasięg w swojej klasie*
  • Najniżej położone siedzenie w swojej klasie i ergonomicznie ukształtowana podłoga ułatwiająca podparcie skutera po zatrzymaniu się.
  • Najniższa szerokość w swojej klasie,
  • Obszerny schowek na dwa pełnowymiarowe kaski pod siedzeniem (41L),
  • Schowki w przedniej części skutera o największej pojemności w swojej klasie (5.5L)

* na podstawie testów WMTC

Opis
Nowy Burgman 125 ABS stanowi trzecią generację ekskluzywnego miejskiego skutera, którego pierwsza seria trafiła do sprzedaży w 2002 roku. W ciągu 11 lat sprzedaży na rynek trafiło ponad 101 000 egzemplarzy Burgmana 125.
Koncepcja Nowego Burgmana 125 ABS oparta jest na założeniach produkcji luksusowego, komfortowego miejskiego skutera. Głównymi atutami nowej generacji 125 podobnie jak w przypadku Burgamana 200 ABS są:
• mocna, chłodzona cieczą jednostka napędowa o pojemności 125cm3,
• duże koła (13-calowe przednie i 12-calowe tylne),
• Układ hamulcowy z systemem ABS
• Obszerny podświetlany schowek (o pojemności 41l) pod siedzeniem gotowy pomieścić 2 pełnowymiarowe kaski typu full-face,
• Liczne dodatkowe schowki o łącznej pojemności 5.5l w przedniej części skutera
• Nisko położone komfortowe siedzenie zapewniające komfortową pozycję dla kierowcy i pasażera
• Gniazdo 12V umieszczone w schowku przy kierownicy

Nowy Burgman 125 ABS napędzany jest lekkim i kompaktowym silnikiem o pojemności 125cm3 i dużej elastyczności zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Chłodzony cieczą silnik zblokowany jest z przekładnią CVT.
Przedni widelec teleskopowy z tłoczyskami o średnicy 33mm zapewnia komfortową jazdę także na drogach o niezbyt równej nawierzchni. Regulowane zawieszenie tylne wyposażone jest w regulację napięcia wstępnego sprężyn. Siedzenie Nowego Burgmana 125 ABS jest położone na najniższej wysokości (735mm) w swojej klasie co wraz z ergonomicznie ukształtowaną podłogą i wąską przednią częścią siedzenia ułatwia pewne podparcie nogą po zatrzymaniu skutera. Całkowita szerokość Burgmana 125 jest najniższa w swojej klasie, co znakomicie ułatwia poruszanie się w ruchu miejskim.
W porównaniu z poprzednią generacją w Nowym Burgmanie 125 zwiększono wysokość szyby czołowej (o 110mm) przez co polepszeniu uległ ochrona przed wiatrem. Nowy Burgman 125 wyposażony jest w układ ABS współpracujący z tarczami hamulcowymi o średnicy 240mm.

Zestaw wskaźników wyświetla informacje dotyczące ilości dostępnego paliwa a także średniego zużycia paliwa, przebiegu dziennego (zakres A i B) oraz konieczności wymiany oleju. Wyświetlacz LCD został wkomponowany między analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem. W górnej części wyświetlacza umieszczony jest zegar. Umieszczona pod obrotomierzem specjalna kontrolna ECO informuje prowadzącego o oszczędnym trybie jazdy.

Nowy Burgman 125 ABS wyposażony jest w nowe, podwójne lampy przednie i podwójne lampy tylne. Nowoczesne, dynamiczne ukształtowane elementy poszycia nowego skutera podkreślają jego sportowe geny.


Kolorystyka
Dane techniczne
Silnik 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC
Moc 9,1 kW (12 PS) / 8.000 min
Moment obrotowy 10,8 Nm / 6.500 min
Średnica x skok tłoka 57.0 mm x 48.8 mm
Pojemność skokowa 125 cm3
Stopień sprężania 11.6:1
Zasilanie Wtrysk paliwa
Przeniesienie napędu Przekładnia CVT
Długość2055 mm
Szerokość740 mm
Wysokość1355 mm
Rozstaw osi 1465 mm
Prześwit 130 mm
Wysokość siedzenia 735 mm
Masa własna 159 kg
Zawieszenie Przednie Teleskopowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie Tylne Sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Hamulce Przedni/Tylny Tarczowy/ Tarczowy
Opony Przednie 110/90-13
Tylne 130/70-12
Zapłon Elektroniczny
Poj. zbiornika paliwa 10.5 L

Galeria
Copyright 2017 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube